Тиждень дошкільної групи дитячого садочку
Згідно плану школи з 12.05 по 16.05.2014 року у Купському НВК №2 відбувся тиждень дошківльної групи
Девіз тижня
Кожен день у нас цікавий, веселий, плідний і яскравий.
Тиждень почався з урочистої лінійки
Понеділок, 12.05.2014
(Ознайомлення з навколишнім світом).
Тема: «Ми пригостимо вас чаєм»
Мета: Розвивати уявлення про посуд – назву і призначення; ознайомити дітей із казкою «Лисичка і журавель» дати поняття про те, з яких частин складається посуд (дно, стінки, кришка, ручка, носик).
Збагачуємо словник дітей узагальнювальними поняттями (кухонний посуд, столовий посуд, чайний посуд і столовий посуд); поповнювати словниковий запас іменниками (цукорниця, сільничка, салатник).
Розвивати фізіологічне і мовне дихання, артикуляційну моторику, зорову і слухову увагу, швидкість реакції, логічне мислення – відгадування загадок, виховувати навички культури, поведінки за столом, значення основ сервірування столу, інтересу до казок.
Вівторок, 13.05.2014

Валеологія
Тема: «Повітря, яким ми дихаємо»
Мета: Формувати у дітей, уявлення про повітря, як матеріальне середовище. За допомогою доступних засобів показати дітям, що повітря є скрізь: у воді, землі, продуктах і нас самих. Ознайомити з властивостями повітря: вагою, пружністю, об’ємом. Розповісти дошкільнятам про органи, чер ез які повітря потрапляє до організму людини. Розвивати мислення дітей, ініціативу. Виховувати інтерес до довкілля і березливе ставлення до природи, як джерела здоров’я.
Дуже цікавим та пізнавальним був урок. Виховатилька підготувала для своїх вихованців цікаві ігри, під час яких вихованці продемонстрували свої знання.

Середа 14.05.2014
(Дитина і навколишній світ + художня література)
Тема: «Шана батькові і матері»
Мета: підвести дітей до розуміння, що життя в сім’ї залежить від ставлення її членів до своїх обов’язків.
Формувати вміння виразно читати вірші, інтонаційно передавати їх змістом, застосовувати логічні паузи наголоси. Спонукати дітей до інсценування літературного твору. Спрямовувати їх на влучне та доречне вживання приказок і прислів’їв, підводити до розуміння їх змісту.
Формувати етичні уявлення про доброту, честність, любов і турботу про батьків, шанобливе ставлення до дідної оселі, свого народу , рідної України.
Виховувати любов і повагу до найближчих і найрідніших людей – матері і батька.

Четвер, 15.05.2014
Художня література
Тема: Українська народна казка «Колобок»
Мета: Залучати дітей до високохудожньої усної народної творчості та сучасної літератури; формувати художній і читацький смак; прилучати до обговорення змісту персонажів; висловлення власних оцінних суджень і ставлень, продовжувати вчити зосереджено слухати та розуміти зміст казки – драматизації ; виховувати любов та шану до персонажів казки.
Надовго запам’ятається інсценірована казка «Колобок» в якій діти показали свої атрестичні здібності.

П’ятниця, 16.05.2014
(Дитина і навколишній світ + мовленеве спілкування + аплікація)
Тема: «Ми - пішоходи »
Мета: Ознавйомити дітей з правилами безпеки для пішоходів, дорожніми знаками «Пішохідний перехід», «Перехресття», «Пункт харчування»; «Телефон», «Місце стоянки», «Пункт медичної допомоги», «Діти».
Залучити дітей до колективної роботи з виготовлення дорожніх знаків для сюжетно – рольової гри «Транспорт», вчити їх виконувати предметні аплікації, виявляти самостійність, ініціативу, фантазію.
Розвивати психічні процеси, комунікативні здібності.
Виховувати зацікавлення навколишнім світом, різними видами транспорту, прагнення дотримуватися правил для пішоходів.
Тиждень дошкільної групи ще раз переконує у тому, що дитяча творчість мов кринична вода, яку черпаємо, а їй немає ні кінця, ні краю. Будемо й надалі пізнавати її глибинні джерела.
Заступник директора з НВР /О.М.Кирстюк/
|