Завдання школи — навчити жити. Ми повинні
виховати Людину, здатну створити своє особисте життя. П. Блонський
« Люди гинуть за метал…» . Гроші
зачаровують людей. Гроші мучать людей, які у поті чола заробляють їх. Люди
вигадують найоригінальніші способи, щоб роздобути їх, і найрізноманітніші способи, щоб їх
розтратити… Люди зроблять майже все заради грошей… Гроші зроблять майже все для
людей. Гроші – це загадка, яка змінює людей, приваблює і зачаровує» / Л.
Макконелл, С. Брю /.
Таким був епіграф відкритого уроку з
економіки вчителя Кирстюк О.М. в
Купському НВК №2
Тема: Сутність та функції грошей.
Мета: - формувати в учнів знання про один із
головних інструментів ринкової економіки:
гроші, засвоїти поняття
«гроші», « функції грошей», «емісія» , « грошова маса»,»
кількість грошей ( рівняння
Фішера)»;
-
розвивати уміння використовувати здобуті знання в повсякденному
житті,
застосовувати на практиці, щоб
бути успішною людиною;
- виховувати інтерес до економіки,
почуття патріотизму,гідної громадянської
позиції.
Під час уроку учні розвивали вміння
користуватися таблицями, вчилися раціонально запам’ятовувати, шукати відповіді
на проблемні запитання, робити висновки. Учитель пояснив взаємозв’язок теми із життям, вагомість теми уроку в практичній
життєдіяльності, спонукав до зацікавленості змістом уроку. Правильна
організація уроку і розподіл часу самодисциплінували учнів. Зміст уроку
подавався враховуючи виховну мету.
На уроці був вдало використаний метод
перевірки знань (письмовий диктант) для
засвоєння основних понять і термінів. Для оцінювання використовувалася
взаємоперевірка правильності виконання економічного диктанту.
Кожен етап уроку мав логічну завершеність .
Види діяльності і час використані методично грамотно.





|